sman

Alla inlägg under december 2019

Av Maria Nilsson - 21 december 2019 11:18

Hej
Jag har bestämt mig för att lägga ned denna blogg då jag inte är aktiv då det gäller hund längre. Han är äldre nu och har lite småkrämpor som vi istället får jobba med för att han ska ha ett drägligt och värdigt liv. Sedan har mitt intresse för hantverk andra forum idag som jag uppskattar mer än denna blogg.
Så är det någon som vill följa mitt hantverk så gör det på Instagram istället. Där heter jag GarnYarn?.
Bloggen tas bort vid årsskiftet.

Tidigare månad - Senare månad

PRESENTATION

ARKIV

HUNDEN

 

Zelvin heter vår mellanpudel och är 9 år. Han älskar att äta, leka, träna och slappa. Tillsammans går vi många långa promenader och upplever skog och natur. Vi tävlar också i Rallylydnad,vanlig lydnad och HTM. Här är länken till den gamla bloggen som handlar om just Zelvin.

HUNDLÄNKAR

HANTVERKET

Hantverk är ett samlingsord för allt skapande som jag är intresserad av och ägnar en del av min fritid till. Här är länken till min gamla blogg som jag startade oktober 2008.

HANTVERKSLÄNKAR

KATEGORIER

BESÖKSTATISTIK

SYLÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards