sman

Alla inlägg under januari 2019

Av Maria Nilsson - 20 januari 2019 08:02

Köpte ett kit på mässan i höstas av Tant kofta som innehöll garn och mönster till en sjal som kallas Hyllremsan. Fanns olika färger och jag valde den blå. Två blå nyanser med avvikande färg på sjalens långsida. Det ljusblå garnet är melerat, vilket gör sjalen härligt djup i färgerna. Garnet är ett tunt ullgarn och väldigt mjukt och helt stickfritt. Jag är nämligen väldigt känslig för ull och tyger som sticks mot huden.

PRESENTATION

ARKIV

HUNDEN

 

Zelvin heter vår mellanpudel och är 9 år. Han älskar att äta, leka, träna och slappa. Tillsammans går vi många långa promenader och upplever skog och natur. Vi tävlar också i Rallylydnad,vanlig lydnad och HTM. Här är länken till den gamla bloggen som handlar om just Zelvin.

HUNDLÄNKAR

HANTVERKET

Hantverk är ett samlingsord för allt skapande som jag är intresserad av och ägnar en del av min fritid till. Här är länken till min gamla blogg som jag startade oktober 2008.

HANTVERKSLÄNKAR

KATEGORIER

BESÖKSTATISTIK

SYLÄNKAR


Skapa flashcards