sman

Alla inlägg under juli 2018

Av Maria Nilsson - 23 juli 2018 17:51

Årets semesterstickning har varit sjalen Jämn ojämn av JennyPenny. Den är fantastiskt rolig att sticka då det ofta byter både färg och mönster. Man hinner inte tröttna. Jag lärde mig lite nya mönster och fick klura ut några saker flertalet gånger innan det blev rätt, DET gillar jag, mycket hjärngympa. 

Valde att sjalen ska gå i blå toner, och då är en av de grå.     


Här ligger den på blockning och är färdigstickad precis till min semester är slut. Kul med blå halsduk i vinter, för det är vad denna sjal kommer att användas till. 

 



PRESENTATION

ARKIV

HUNDEN

 

Zelvin heter vår mellanpudel och är 9 år. Han älskar att äta, leka, träna och slappa. Tillsammans går vi många långa promenader och upplever skog och natur. Vi tävlar också i Rallylydnad,vanlig lydnad och HTM. Här är länken till den gamla bloggen som handlar om just Zelvin.

HUNDLÄNKAR

HANTVERKET

Hantverk är ett samlingsord för allt skapande som jag är intresserad av och ägnar en del av min fritid till. Här är länken till min gamla blogg som jag startade oktober 2008.

HANTVERKSLÄNKAR

KATEGORIER

BESÖKSTATISTIK

SYLÄNKAR


Skapa flashcards