sman

Alla inlägg under oktober 2015

Av Maria Nilsson - 25 oktober 2015 22:12

Vi har tränat in ett nytt program för HTM klass 2 då det var ett måste om vi skulle tävla överhuvudtaget. Det gamla var inte tillräckligt bra och jag var trött på låten. Träningen gick väl sådär och jag tyckte bara det var jobbigt. Hade anmält mig till en tävling i Linköping och bokat hotell och allt. Det skulle bli för dyrt att ställa in så jag fick verkligen anstränga mig för att få till det. 

Veckan innan tränade jag tillsammans med bästa kompisen och en av vårt lands bästa ekipage i sporten. Tyckte då att det var så jobbigt att jag bestämde mig för att efter denna tävling ska jag inte fortsätta alls. Vi ska träna lydnad och rallylydnad bara. 

Så jag åkte till tävlingen med ett stort lugn och kände att det var bara att göra det vi skulle sedan skulle det vara över.....för gott!!

Vad händer???!!! Jo, då går vi och vinner vår klass och blir uppflyttade......och det hela kändes väldigt bra!!! Så nu är det väl bara att fortsätta och finslipa progammet och försöka få högre poäng i klass 2 och få titeln HTM2. Sen får vi se....hahaha så det kan bli. 

 


Så här ser det ut bredvid tävlingsplanen på Freestyle och HTM tävling   

     



PRESENTATION

ARKIV

HUNDEN

 

Zelvin heter vår mellanpudel och är 9 år. Han älskar att äta, leka, träna och slappa. Tillsammans går vi många långa promenader och upplever skog och natur. Vi tävlar också i Rallylydnad,vanlig lydnad och HTM. Här är länken till den gamla bloggen som handlar om just Zelvin.

HUNDLÄNKAR

HANTVERKET

Hantverk är ett samlingsord för allt skapande som jag är intresserad av och ägnar en del av min fritid till. Här är länken till min gamla blogg som jag startade oktober 2008.

HANTVERKSLÄNKAR

KATEGORIER

BESÖKSTATISTIK

SYLÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards